X
Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).
Menu
košík
0
kategorie

Doprava

Doprava i platba ZDARMA po celé ČR při objednávce nad 3.000 Kč.

Vyjímku pro dopravu zdarma tvoří některé výrobky BergToys, DutchToys, Legler, Blue Rabbit, skluzavky a houpačky...zde platí speciální dopravné uvedené vždy u jednotlivých produktů.


Základní ceny dopravy PPL\Toptrans

hmotnost od (kg) hmotnost do (kg) cena dopravy
0 5 pouze 109,-
5 15 159,-
15 30 230,-
30 50 440,-
50 75 630,-
75 100 760,-
100 150 1050,-

Dobírka +40,-

Základní ceny dopravy na Slovensko

hmotnost od (kg) hmotnost do (kg) cena dopravy
0 4 pouze 170,- (5,5 EUR)
4 15 220,- (7,3 EUR) skluzavky!
15 30 400,-
30 50 700,-
50 75 950,-
75 100 1150,-
100 150 1570,-

Cena SK dobírky + 240,-Kč

Doručení zboží od odeslání do 24 hodin. Rozvoz firmou Toptrans jezdí každý všední den. Před doručením zásilky dostanete SMS nebo Vám řidič zavolá.

Vyzvednutí zboží na provozovně (jakmile bude zboží připraveno, budete kontaktováni)

Jdiseklouzat.cz

Za Černým mostem 74
Jince 262 23

tel.: 724 037 661      

info@jdiseklouzat.cz

Příprava větších zásilek - hřiště, houpačky atd.

Příprava zboží k odeslání trvá většinou 1-3 dny, jelikož se jedná především o velmi rozměrné zásilky, které je potřeba před odesíláním upravovat podle přání zákazníka (barva skluzavky, rozměry, příslušenství, doplňky, atd.).

Sestavy Vám obvykle dodáme do 3-7 dnů, sestavy pro MŠ a veřejné prostory do třech týdnů nejpozději. Samotné skluzavky do 5 dnů.
 

Postup při přebírání zásilky

1. Před zaplacením zboží nejdříve opatrně rozbalte a přesvědčte se, zda není mechanicky poškozené. V případě zjištění závady zboží nepřebírejte a sepište reklamační protokol, nebo nás kontaktujte na tel. čísle+420 724 037 661 (po -pá 9.00 - 17.00) v pozdějších hodinách na e-mail: info@jdiseklouzat.cz.

2. V případě, že dopravce, který Vám zboží přiveze, nebude mít čas čekat, až zboží překontrolujete, napište prosím do přepravního listu, že bylo převzato s výhradou. V tomto případě obhlédněte obal výrobku, zda není protržen či jinak poškozen. Tyto skutečnosti uveďte do přepravního listu.

3. Pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodlěne nás kontaktujte, nejpozději následující pracovní den od převzetí zboží. Při pozdějším oznámení nezaručujeme kladné vyřízení Vaší reklamace. Ve vlastním zájmu při vybalování neničte obal a nějakou dobu jej uschovejte.

Vážený zákazníku,
vzhledem ke zpřísnění bezpečnosti silničního provozu prosíme o toleranci z Vaší strany k řidičům TOPTRANS.

Prosíme tedy ještě jednou o schovívavost k nám i dopravci.

Pokud se opravdu stane, že zboží nedorazí, informujte se na tel.čísle:+ 420 724 037 661 v pracovní dny od 9.00 do 17.00 hodin. Ihned budeme zjišťovat kde nastal problém a Vám pak telefonicky sdělíme výsledek.